Dugnad og årsmøte 22. oktober 2016

Dugnad nr. 2 denne høsten: Frammøte kl 10.00 ved garasjen. Tore HR orienterer om dagens oppgaver. Ta med spade, spett, slegge, krafse, greinsag/greinsaks, motorsag for den som har osv. Høsten har kommet for alvor og det er meldt gråvær og temperaturer rett over null. Gode og varme klær samt godt fottøy anbefales. Husk niste og varmt drikke.

Årsmøtet avholdes i garasjen kl. 16.00. Vi serverer varme pølser, kringle og kaffe. Årsmøtepapirer kan du finne på hjemmesiden til Mylla løypeforening.

Vel møtt til en ny dugnadsdag i løypene samt årsmøte!

Mvh. Olaf

Les årsmøtepapirene her:

Oppdatert med bilder av flotte medlemmer som stilte på dugnad på en hustrig oktoberdag med snø i lufta. Vi fikk gjort mye godt arbeid - neste gang møtes vi i skiløyper med spor etter ny løypemaskin.

Takk til: Formann Tore Heldrup Rasmussen med dagens oppgaveliste, Berit Gro Fløgstad, Gunstein Hansen, Lasse Grønningsæter, Harald Martinsen, Kari Godli Hagen, Hege Marie Godli, Olaf Godli, Torill Johnsen, Tom Erik Johnsen, Pål Gleditsch, Nils Erik Jørgensen, Paul Hagen, Thomas Knutzen, Knut Kristiansen, Trond og Hanne Wennberg, Steinar Faanes, Terje Stensberg, Karin Beate Rosseli, Jarle Sundelin, Marit Kopstad, Arnfinn Strålberg, Terje Osmundsen, Kåre Hansen, Margarete Wiese, Thorvald Moe, Dag Fredriksen, , Eva Fredriksen, Joakim Lystad, Odd Martinsen, Eirik Formo, Stian Hauger, Trond Skjerva, John Arff-Pettersen, Lars Petter Fjeld, Øivind Holum, Arild Bernstrøm, Nina Grønnestad Heldrup.

Flere bilder ligger i eget galleri her.

Kategorier: