Dugnader og Årsmøte høsten 2017

Informasjon til alle medlemmer
Høsten er her og tida for dugnader i løypene nærmer seg fort. Første dugnadsdag er lørdag 23. september. Frammøte ved garasjen kl. 10.00. Ta med høvelige redskaper for ulike oppgaver, slik dere har gjort i tidligere år.

Andre dugnadsdag er lørdag 21. oktober. Frammøte ved garasjen kl. 10.00. samme dag er det også årsmøte i foreningen. Årsmøtet holdes i garasjen på vanlig måte og begynner kl. 16.00. Enkel servering i garasjen før møtet begynner.

Fortsatt er det en god stund til snøen kommer. For å korte tiden fram til løypene igjen ligger nykjørte og fine og samtidig spisse høstformen vil styret anbefale å "plukke" kulturorienteringsposter. I alt 40 poster er satt ut og disse kan være fine mål for turer utover høsten. Kart over postene samt beskrivelse av postene kan skrives ut fra hjemmesiden.

Behovet for godt oppmøte på dugnadene er stort.
Dette er hva løypebas Arild Bernstrøm observerte og fotograferte 8.september:
Naturen er ikke på vår side, i Kanalløypa er det gått et jord og steinras, med tildels store steiner og trær i løypetrasen vår.
En bør være forsiktig med å gå der, det kan komme mer ovenfra.... Det er nok mye regn som har forårsaket dette.

Tags:
Kategorier: