Løype- og føremelding 09.02.2018

Hei

Noe snø også denne uka

Uka startet med kaldt vær. Etter hvert har temperaturen steget noe og det har igjen begynt å snø. Snøværet skal fortsette gjennom hele helga, ikke store mengder, men grått vær og 4-5-6 kuldegrader. Vinterværet vil holde seg utover i uka, men trolig noe lettere vær.

Alle løyper er kjørte. Se Arilds spor for dagen. Slik forholdene er nå vil løypene bli frisket opp jevnlig

Smørningstipset er fortsatt enkelt; et godt lag med V30 smeltes inn, skia avkjøles før det legges på et topplag med Blå Ekstra. Glidvoks; Swix LF6.

Vi sendte tidligere i uken ut en betalingspåminnelse til de av våre medlemmer som enda ikke hadde gitt sitt bidrag i år. I brevet var det en feil i vårt kontonr. Rett kontonr er 2220 12 89223 eller vipps 18868. Om noen som mottok påminnelsen er feilregistrert, dvs har betalt, er det fint om dere sender oss beskjed slik at vi får rettet i vårt register. Info om det kan sendes på email thr@npro.no

Bilde fra trimløypa på Bislingen. Foto: Lene Li Dragland