Løype- og føremelding 7. april 2017

Hei

Det milde vårværet har fortsatt gjennom hele uka og vinteren går definitivt mot slutten. Det er fortsatt mulig å gå på ski langs vegen Mylla syd, i Åssjøvegen og opp Bislingsvegen. Arild  vil kjøre løyper i morgen tidlig. Alle som fortsatt ønsker kan altså få til en skitur i helga. Hvor lenge det evt. vil være mulig å fortsette med løypekjøringen vet jeg ikke. Følg med på Arilds spor for dagen.

Det etter hvert tradisjonsrike arrangementet i Skjerpelykkja på palmesøndag må dessverre avlyses pga. snømangel. Det har ikke vært mulig å finne en passende reserveplass for et slikt arrangement, noe vi beklager.

Slik situasjonen er nå blir dette siste melding for sesongen. Det har vært en vanskelig sesong for produksjon av gode skiløyper sjøl om sesongen i tid faktisk har vært minst like lang som i de siste par årene. MLF håper at snøforholdene blir bedre neste vinter. Da vil vi igjen gjøre vårt beste for at medlemmer og bidragsytere og mange andre skal få mange fine turer i skiløypene. MLF takker for i år - vi sees til høsten.

Apropos  høsten; vi minner om våre årlige dugnader og årsmøte:

Dugnad lørdag 23. september. Frammøte kl. 10.00 ved garasjen.

Dugnad lørdag 21. oktober. Frammøte kl. 10.00 ved garasjen.
Årsmøte avholdes samme dag kl. 16.00 i garasjen.

God tur til dem som vil tyne vinteren så langt som mulig og god påske til alle!

Alle bildene tatt på tur opp Formoløypa til Bislingen søndag 9. april 2017 Mye mose i rubben på den turen.

Foto: Lene Li Dragland