Løype- og føremelding fredag 27. januar 2012

«Noe snøfall siste uke og også i dag/morgen gir et enkelt føre denne helgen.
Arild har kjørt løyper både torsdag og natt til fredag. Løypemaskinen har punktert på to av løpehjulene, men Arild mener at dette skal være i orden igjen innen forholdsvis kort tid. Ytterligere kjøring vil avhenge av at maskinen igjen ”er på beina” og dessuten ut fra hvor mye snø som kommer i dag og natt til lørdag. Scooterløypene over vannene og i de øvrige scooterløypene vil bli kjørt fredag ettermiddag/lørdag morgen.
Smørningstipset er fortsatt behagelig enkelt: Smelt under to lag med Blå Ekstra og legg på ett til to topplag (utendørs) med samme voks.
Som dere kjenner til er denne meldingen forbeholdt betalende medlemmer samt grunneiere i løypetraseene. Jarle holder løpende oversikt over hvem som har betalt inn denne sesongen. Noen av dere som mottar disse meldingene har ikke gitt noe bidrag denne sesongen og vil bli fjernet fra adresselistene mine med mindre det kommer en innbetaling innen 1. februar. Jeg håper det er forståelse for dette.
Husk grasrotandelen til Mylla løypeforening ved tipping.
Hadeland Gjensidige Brannkasse støtter arbeidet som Mylla løypeforening utfører med skiløyper i sitt nærområde.
Olaf Godli»