Arilds spor for dagen.

Meldt inn av Mylla løypeforening

Temperatur:-7 grader.
Vær:Klart pent.
Snødybde:100-120 cm. 1-3 cm. det siste døgnet.

En kald morgen, men en klar blå himmel med en flott soloppgang på vei. Regn og vind ble avsluttet med noen cm nysnø, mest i høyden. Løypene klarte seg bra i det dårlige været. De mest brukte løypene er nå preppet på nytt, startet fra Myllsdammen-Åsjøveien-Rundløypa-Formoløypa-Bislingen-Trimrunden-Barnebakken-Grønntjernkrysset-Grønntjernveien-Syljusæterlia-Trantjern-Ølja p.plass-Høgnes. Det er fortsatt snø og spor på Sveavannet. —

Gjerdingen er i ferd med å tappes ned pga rehabilitering av demningen, den skal tappes ned 6.75 meter, merkestikkene er tatt inn.

De som kommer rv. 4 og skal til Mylla anmodes om ikke å kjøre Vestbygdveien pga. teleløsningen, men å kjøre til Grua, ta til venstre ved KiWi og videre Myllavegen rett frem til Myllsdammen,—

Blir det fullt på parkeringsplassene der er det parkering på Knippatoppen og ved badeplassen på Svea, derfra er det løype over Sveavvannet til Mylla.

Foto: Karin Braathen. Det ble litt nysnø på trærne igjen i høyden.

Foto Karin Braathen. Nysnø på trærne.Etter regnværet som gikk over til litt snø.
Foto Karin Braathen; Etter regn kom sol. Sporene er etter regnværet.