Arilds spor for dagen.

Mylla Løypeforening

Publisert av Arild Bernstrøm  · 22 min  · Arilds spor for dagen.

FØREMELDING FOR NORDMARKA NORD
Mylla – 14. april 2021 kl. 07:10
Temperatur: -11 grader. Vær: Klart pent. Snødybde: 95-120 cm. 3-5 cm det siste døgnet.
Etter gårsdagen jojo vær med sol og snøvær om hverandre preppet jeg i går kveld ut fra Myllsdammen-Åsjøveien-Rundløypa-Formoløypa-Bislingen-Barnebakken-Trimrunden-Syljusæterlia-Åsjøvika-Trantjern, retur til Myllsdammen.Det var en kald kveld/natt og med 5 cm nysnø ble det fine forhold. Etter å ha preppet Syljusæterlia noen ganger ble det bra der også.
Det er scooterkjørt over vannene Svea-Belteren-Mylla- Ølja- Tverrsjøen. Fine forhold på vannene, ikke overvann. På returen fra Tverrsjøstallen ble det kjørt Øljaveien ( Gamle Flisveien) til Trantjern-Myllsdammen.
Foto Arild

Foto Arild: 3 store hunder skulle trekke 2 Snowridere i ferske scooterspor på Myllavannet. Prøvde å snakke til dem, men fikk beskjed om at det var bare scooterspor så det gjorde ikke noe.
Foto Arild; Noen har mistet denne, den henger på et tre i Syljusæterlia.
Foto Arild; Fra Myllsdammen i går.
Foto Arild. Telting på Bislingen. Inntil løypa, ikke godt å få sove her med løypemaskinen utenfor teltduken.Men en fin natt på Nordmarkas Tak. Håper det ble orrhaneleik og fine bilder….
Foto Arild; Fine forhold på Bislingen nå, her fra ovegangen mellom Trimrunden og Formoløypa.