Dugnad 25. september 2021

Vi har allerede passert midten av september, det har blitt kjøligere og lauvet er i ferd med å skifte farge.

Det nærmer seg en ny skisesong, men før vi kan spenne på oss skiene må vi sette av tid til høstens tradisjonelle dugnader i løypene. Første dugnad er neste lørdag, 25. september. Frammøte som vanlig ved garasjen på Mylla kl. 10.00.

Det er mange oppgaver som skal utføres også i høst, men det er et særlig behov for å rydde løypetraseene etter utallige toppbrekk og trevelt sist vinter. Mye ble ryddet i vinter og mange var med og bidro i dette arbeidet, men det er behov for å ta en ordentlig opprydding før snøen kommer. Leder Tore HR vil orientere om de ulike oppgavene ved oppstart av dugnaden.

Ta med høvelige redskaper; motorsag, greinsakser, krafser, spader osv. samt gode klær og mat for en hel dag ute i skogen.

Neste dugnad er 23. oktober kl. 10.00 samt medlemsmøte i garasjen samme dag kl. 16.00.

Hilsen

Toppbrekk sperrer den nye løypa fra Bislingen til Myllsdammen. Sånn ser det ut i mange av løypene. Foto: Lene Li Dragland