DUGNAD OG ÅRSMØTE LØRDAG 19. OKTOBER.

Styret i Mylla løypeforening minner om dugnad og årsmøte lørdag 19. oktober 2013.

Vi har mange oppgaver som skal gjennomføres før vinteren kommer og værvarselet nå onsdag kveld varsler om litt snø i neste uke. Det er derfor viktig at så mange som mulig møter fram til dugnaden kl. 10.00. Ta med høvelige redskaper. På denne dugnaden skal det bl.a. bygges flere bruer slik at snekkerredskaper kommer godt med.

Årsmøtet begynner kl 16.00 og avvikles i løypemaskingarasjen. Enkel bevertning.

Årsmøtedokumentene er lagt ut på MLF sine hjemmesider – Medlemssider.

For styret i MLF

OLaf Godli

Rekordstort oppmøte på dugnaden denne oktober-lørdagen, over 55 framøtte ved Myllagarasjen og flere kom til etterpå. Det ble utført arbeid følgende steder: 1. bru i Vestend. bygge ny bru over bekken i vestend der raset går. dugnadsleder Olaf Godli 2. bru Fløyta. bru over Myllselva ved Fløyta som forberedelse av den nye Kanaltraseen. dugnadsleder Arild Bernstrøm 3. ferdigstille brua over Laubekken. Dugnadsleder Reidar Selvig 4. ny bru over Brattlibekken. Dugnadsleder Tore H Rasmussen 5. fjerne steiner i Syljuseterlia. Dugnadsleder Jarle Sundelin 6. ny innkjøring parkeringsplassen ved MyllaGarasjen. Dugnadsleder Odd Martinsen 7. diverse rydding langs Myllaveien syd, Svesvollen, Grønntjernløypa og Volla. På det etterfølgende årsmøtet var 34 medlemmer tilstede.

SE BILDER FRA DUGNADEN I GALLERI

Kategorier: