Løyperapport 21 mars 2016

Mylla Løypeforening
Publisert av Arild Bernstrøm · 1 t ·

(arildb) Mylla løypeforening 21/3 kl. 07:36: Svea/Mylla, Pent vær. Total snødybde er 50-80 cm. Soloppgang på Svea nå, det blir nok en flott dag. Temperaturen kl 07.00 var -6 grader. Etter en velykket familiedag på Skjerpelykja i går, ble det preppet i går ettermiddag fra Kalerasten-Nordstrand-Bjønnputten-Kanalløypa-Mylla dam-Åsjøveien-rundløype i Formoløypa og retur til Mylla dam. Sola tar veldig på vannene nå, men fortsatt spor og greit å gå der. Skareføre på morgenen/formiddagen. Kommer du fra Svea og skal over Belteren er det blank is i veien etter utforbakken før Belteren. Doset på noe snø der igår, men kom noen rett etterpå å ploget der er det muligens is der igjen. Neste prepp blir imorgen.