Løyperapport 4 mars. 2015

(arildb) Mylla løypeforening 4/3 kl. 07:55: Nordstrand/Mylla, -12 grader, Klart pent vær, soloppgang nå.. Total snødybde er 128 cm. Preppet løypene på dagen igår.Ballangerudhøgda ble preppet i går kveld, da var det minus 8 noe som gjør at løypene har satt seg før for mye trafikk, slik at sporene er fine idag og tåler endel.Preppet jordene i øvre del av Vollaløypa ned til skogkanten ved Vollavegen. Akebakken ble også preppet. (Det fløy harer i alle retninger da jeg holdt på der).  På Skjerpelykja er ake,lek og bålplassen nypreppet. Ser at kjøringen i går kveld ikke er registrert på sporingstjenesten, men Ballangerudhøgda og veien Mylla syd til Mylla dam ble preppet, var ferdig ca. kl 22.
Det ble på mandag funnet en skinnpung med en klokke i på Myllavannet. Den kan fås tilbake hos Mylla Løypeforening...