Velkommen til ny sesong

Vi har passert midten av september og høsten er her.
Høstens dugnader i skiløypene ble annonsert allerede i vår, men det kan være greit med en påminner.
Dessverre er vi litt seint ute, dette skyldes noen tekniske problemer med meldingssystemet.
Første dugnad er altså lørdag 21. september. Frammøte ved garasjen på Mylla kl. 10.00.
Ta med høvelige redskaper for ulike oppgaver, mat og gode klær.
Leder Tore HR vil orientere om de oppgavene som skal gjennomføres før vi starter opp.

Neste dugnad er 19. oktober. Det kommer en ny påminner forut for denne dagen.

19. oktober kl. 18.00 vil vi også markere foreningens 20-årsjubileum med en fest på
Viggerhaugen. Det kommer en egen invitasjon til denne festen om noen få dager. Det vil først og fremst inviteres støttespillere over flere/siste år.

PS: Medlemskontigent for kommende sesong er som vanlig i form av valgfritt økonomisk bidrag til arbeid og løypekjøring:
Vipps til 18868 eller overføring til kontonr. 2220.12.89223.
Gjennomsnitt per medlem over siste år har ligget på rundt 1200kr, med god spredning både under og over, men vi fortsetter tradisjonen og oppfordringen om valgfritt beløp etter evne og lyst. Vel møtt både på dugnader og i løypene!

Hilsen Mylla løypeforening

Foto: Lene Li Dragland